ישיבת רמות

בית מדרש לנשים

בתקופה האחרונה, יום ראשון בשבוע הפך להיות יום מיוחד ליותר ויותר נשים בשכונת רמות והסביבה.

מידי יום ראשון בין השעות 12:00-15:00 מתכנסות כ-40 נשים בבית הכנסת בני הרמה ברמות ג’. במהלך היום מתקיימים שלושה שיעורים; השיעור הראשון מועבר על ידי ראש הישיבה הרב דוד אביחיל, בשיעור השני והשלישי מועברים סדרות שיעורים או שיעורים בודדים המועברים על ידי רבני הישיבה הנוספים, רבני הקהילות בשכונה, מרצים ומרצות ללימוד ומפגש על קפה ועוגה.

תכני השיעורים הינם מגוונים מאוד; אמונה, פרשת שבוע, תנ”ך ועוד ונבחרים בשיתוף עם הנשים הלומדות. עם זאת ישנו דגש מרכזי במדרשה במבט היהודי והשלם על המציאות; בחיי המשפחה, החברה ותיקון המידות.

הגב’ אירית מן רכזת השיעורים מספרת: “בשיעורים, יש אווירה מיוחדת ונעימה, נשים מספרות לי שהם מבטלות כל דבר אחר בשביל להגיע לשיעורים והן כבר מרגישות כיצד השיעורים נותנות להם כח ומחשבות חיוביות לכל ימי השבוע.. ” “קהל נשים נפלא ומגוון הצמא לדברי תורה, מגיע לשמוע שיעורים שנמסרים ע”י רבני הישיבה ומחוצה לה והכל בהתנדבות ובמסירות מתוך הרגשה של שליחות, ממליצה לכל אישה לא להחמיץ ולהגיע למקום!!”

גב’ גילה לוי, משתתפת קבועה: ” יום שבת הוא יום של קדושה ובמוצ”ש הולכת לה המלכה ואת מקומה תופסת ריקנות לא ברורה והנה מגיע יום ראשון שהוא יום קשה לכל הדעות, וראו זה פלא מי שינה את האווירה של יום זה?…יום שבו אני מכניסה למתכון השבועי דברי תורה, דברי מוסר ודברי חכמה. כל שנותר לי הוא להלל ולשבח את האכסניה, את הישיבה והעומד בראשה ואת אירית מן המנצחת בשרביט. ישר כח גדול על כל העשייה וברכה ענקית!

בית הישיבה מודה מעומקא דליבא לרבני השכונה והמרצים והמרצות הרבים על השותפות והשתתפות בתוכניות המדרשה, ומכיר תודה מיוחדת לגב’ אירית מן על העבודה המשותפת והמסורה.

המעוניינים להקדיש את שם המדרשה על שם קרוביהם או להקדיש ימי לימוד ושיעורים לברכה ורפואה או לרגל יארצייט מוזמנים לפנות אלינו.

<

מהנעשה בישיבה נוספים

הישיבה מפעילה בית מדרש לגברים, הפועל פעמיים בשבוע בין השעות 09:00-13:15., והוא אחד מבתי המדרש הגדולים בירושלים. אל בית המדרש מגיעים גברים מרחבי השכונה...
המשך קריאה
תלמיד י"ב עומד בפני יציאה לדרך חדשה ובה מסלולים רבים. כדי לעזור לכם לנווט בניהם הכנו את המדריך הזה. המדריך לשמיניסט מזל טוב! התחלת את שנת הלימודים האח...
המשך קריאה

לקביעת פגישה

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם


חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support